Έπειτα από σχεδόν 18 μήνες, εντέλει ανατέθηκαν τα έργα ύψους 1,35 δισ. ευρώ γιατην αποκατάσταση των υποδομών της Θεσσαλίας. Τα έργα θα ανατεθούν μόνο στουςτέσσερις μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας (ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ, ΑΒΑΞ καιΜΕΤΚΑ), βάσει της διαδικασίας απευθείας πρόσκλησης συμμετοχής και υποβολήςπροσφορών που ακολούθησε το υπουργείο Υποδομών. Αυτό έγινε για να επιταχυνθεί ηανάθεση, καθώς ήδη υπήρξε σημαντική καθυστέρηση έως ότου σχεδιαστούν τααπαιτούμενα έργα, ενώ θεωρήθηκε ότι η εμπλοκή περισσότερων και μικρότερωνεταιρειών θα προκαλούσε μεγαλύτερες καθυστερήσεις και προβλήματα στην υλοποίησητων έργων. Πάντως, για το ζήτημα αυτό υπάρχει έντονη αντίδραση των μικρότερωνεταιρειών του κατασκευαστικού κλάδου και μάλιστα έχουν προβεί σε κατάθεσηπροδικαστικών προσφυγών ενάντια στον αποκλεισμό τους.Σε ό,τι αφορά τονκαταμερισμό των συμβάσεων, η ΤΕΡΝΑ του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναλαμβάνει τα οδικάέργα αποκατάστασης των υποδομών στους Δήμους Ζαγοράς-Μουρεσίου, ΝοτίουΠηλίου, Βόλου και Ρήγα Φεραίου, αρχικού προϋπολογισμού 278,2 εκατ. ευρώ,.Η Ακτωρτου ομίλου Aktor πρόκειται να αναλάβει την αποκατάσταση των οδικών υποδομών τωνΔήμων Τεμπών, Τυρνάβου, Ελασσόνας, Αγιάς, Λαρισαίων, Φαρκαδόνας, Κιλελέρ,Παλαμά, Μουζακίου, Τρικκαίων και Καρδίτσας, προϋπολογισμού 184 εκατ. ευρώ,.Οόμιλος Αβαξ θα αναλάβει το οδικό έργο της αποκατάστασης των υποδομών ΙστιαίαςΑιδηψού, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Δομοκού, Λαμίας, Αλμυρού, Φαρσάλων καιΣοφάδων, με προϋπολογισμό 170 εκατ. ευρώ, όπως επίσης και την αποκατάσταση τηςμονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας, προϋπολογισμού57,66 εκατ. ευρώ. Η ΜΕΤΚΑ του ομίλου Metlen θα αναλάβει την αποκατάσταση τηςδιπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ.Δομοκού έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα, έργο με προϋπολογισμό 173,6 εκατ.