Οι εξαγωγές φιαλών σαμπάνιας μειώθηκαν κατά 8,2%, σύμφωνα με την Επιτροπή Σαμπάνιας, η οποία εκπροσωπεί τους παραγωγούς της χώρας. Εντός της Γαλλίας, οι πωλήσεις υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν τεσσάρων δεκαετιών, με εξαίρεση το 2020, χρονιά που στιγματίστηκε από τα lockdown λόγω της πανδημίας. Η ζήτηση για Veuve Clicquot, Bollinger, Lanson και άλλες ετικέτες εκτοξεύτηκε μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων που είχαν επιβληθεί για την πανδημία και ακολούθως επανήλθε στα φυσιολογικά επίπεδα. Η τάση αυτή παρατηρήθηκε σε ολόκληρη τη βιομηχανία ειδών πολυτελείας. Η LVMH, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σαμπάνιας, στην οποία ανήκουν ετικέτες όπως η Moët & Chandon και η Dom Pérignon, είχε ανακοινώσει ήδη από τον Σεπτέμβριο ότι ανέμενε υποχώρηση στις πωλήσεις, ιδίως σε ό,τι αφορά την κατανάλωση στο σπίτι. Η μονάδα κρασιών και αλκοολούχων ποτών του ομίλου, η οποία περιλαμβάνει επίσης το κονιάκ Hennessy, είδε τα έσοδά της να υποχωρούν κατά 7% σε οργανική βάση τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους, ενώ ήταν το μόνο τμήμα του που υπέστη πτώση εσόδων κατά την περίοδο αυτή. Οι συνολικές πωλήσεις της σαμπάνιας ανήλθαν σε 299 εκατομμύρια την περασμένη χρονιά. Ωστόσο, οι παραγωγοί αντιστάθμισαν το χαμένο έδαφος από τη μείωση των πωλήσεων με τις αυξημένες τιμές στις ετικέτες, κυρίως για τις φιάλες που πωλήθηκαν στο εξωτερικό.