Οι σταρ φορούν αθλητικά, τα κέρδη της Adidas αυξάνονται
Η θεαματική αύξηση των καθαρών κερδών της Adidas το α΄ τρίμηνο του 2019 επιβεβαιώνει τη μεγάλη στροφή του καταναλωτικού κοινού στο αθλητικό ντύσιμο τα τελευταία χρόνια και τον θετικό αντίκτυπο που έχει αυτή η τάση όχι μόνον στη γερμανική εταιρεία αλλά και στους ανταγωνιστές της. Μεγάλες εταιρείες όπως η Adidas, η Nike, η ASICS και η Puma συνεργάζονται με γνωστούς οίκους μόδας και με κάποιες από τις ισχυρότερες προσωπικότητες της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας, καθώς το σπορ ντύσιμο έχει αναβαθμιστεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Στην ομάδα των διάσημων συνεργατών της Adidas ανήκει ο ράπερ Κάνιε Ουέστ και ο μουσικός Φαρέλ Γουίλιαμς. Προστέθηκε πρόσφατα η Μπιγιονσέ, μία από τις πιο διάσημες τραγουδίστριες και στιχουργούς στον κόσμο. Ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Κάσπερ Ρόρστεντ, αναφέρθηκε στις θετικές προσδοκίες που τρέφει η εταιρεία για τη νέα συνεργασία με την Μπιγιονσέ. Εναν μήνα πριν δε, η Adidas κυκλοφόρησε μια σειρά αθλητικών υποδημάτων που σχεδιάστηκαν με τον ιταλικό οίκο μόδας Missoni, ενώ γνωστή είναι η συνεργασία με τη Βρετανίδα σχεδιάστρια Στέλα Μακάρτνεϊ.
Χθες, η μετοχή της Adidas ενισχύθηκε πάνω από 7,5% φθάνοντας σε νέο ιστορικό υψηλό, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατά 17% την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου. Ο Δανός Κάσπερ Ρόρστεντ ανέλαβε τα ηνία της Adidas προ τριετίας και σε αυτό το διάστημα έχει διπλασιάσει την παρουσία της γερμανικής εταιρείας στις αγορές της Βορείου Αμερικής, μειώνοντας τη διαφορά με τη Nike. Προς το παρόν, η Adidas είναι η δεύτερη ισχυρότερη εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο, ακολουθώντας την αμερικανική Nike που βρίσκεται στην κορυφή. Απευθυνόμενος στο ειδησεογραφικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, ο Ρόρστεντ εξήγησε πως «αυτή τη στιγμή, μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία είναι να προμηθεύσουμε την αγορά». «Η ζήτηση είναι υψηλότερη της προσφοράς», πρόσθεσε ο ίδιος μετά την ανακοίνωση καθαρών τριμηνιαίων κερδών 632 εκατ. δολαρίων έναντι προβλέψεων για μόνον 567 εκατ. δολάρια. Ανάμεσα σε άλλα, η Adidas στοχεύει στην ενίσχυση των πωλήσεών της μέσω του Διαδικτύου στα 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2020. Απώτερος στόχος του Ρόρστεντ είναι να φθάσουν οι συνολικές πωλήσεις στα 26 δισ. δολάρια μέχρι το 2020.
Τον τελευταίο καιρό, η άθληση και η υγιεινή διατροφή παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στην καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, ειδικότερα, είναι μαζική η προσέλευση του κόσμου σε αθλητικές εκδηλώσεις. Συν τοις άλλοις, οι τρόποι εκγύμνασης έχουν εμπλουτιστεί με νέες δραστηριότητες εντός και εκτός γυμναστηρίου. Οπότε οι καταναλωτές επιθυμούν να αποκτήσουν τον κατάλληλο εξοπλισμό σε είδη ρουχισμού και υποδημάτων σε μια εποχή που και ο κώδικας ενδυμασίας έχει απλουστευθεί σε πολλές πτυχές της καθημερινότητας. Σύμφωνα με έρευνες, η παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών αποτιμάται σήμερα σε πάνω από 80 δισ. δολάρια και αναμένεται να φθάσει σχεδόν τα 109 δισ. δολάρια μέχρι τα τέλη του 2025.
Οι μεγαλύτερες αγορές της Nike και της Adidas βρίσκονται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, αλλά και οι δύο εταιρείες έχουν αναπτύξει επίσης παρουσία στην κινεζική αγορά. Οι χορηγίες σε ομάδες και αθλητές είναι μία από τις βασικές δραστηριότητες και των δύο εταιρειών. Mεταξύ άλλων, η Adidas ανανέωσε τη συμφωνία της με τη Ρεάλ Μαδρίτης για χορηγίες της τάξεως του 1,1 δισ. ευρώ για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Πηγή: kathimerini.gr