Η Tesla ρίχνει την τιμή του Model Y για να ενισχύσει τις πωλήσεις της
Η πανδημία έχει επιφέρει μεγάλα πλήγματα και στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία εξετάζει διάφορους τρόπους να αντεπεξέλθει σε αυτό, όπως αναφέρει σχετικό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων – και αυτό ισχύει, φυσικά, και για την καλιφορνέζικη Tesla. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να περιορίσουν τις απώλειές τους, προωθώντας μέτρα τόνωσης της ζήτησης και των πωλήσεων. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται οι χρηματοδοτήσεις με δελεαστικούς όρους, η επέκταση της εγγύησης του δανείου, η διαμόρφωση νέων πακέτων για μακροχρόνια μίσθωση, καθώς και η μείωση των τιμών πώλησης των οχημάτων. Ειδικά, η Tesla, η οποία έχει απέναντί της, μεταξύ άλλων, ως ανταγωνίστρια τη γερμανική Volkswagen, ξεκίνησε τον Μάρτιο τις πωλήσεις του νέου μοντέλου της, Model Y SUV. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία είναι η μεγαλύτερη του κλάδου στη Γηραιά Ηπειρο, ξεκινά την προώθηση αμιγώς ηλεκτρικών αμαξιών το δεύτερο εξάμηνο τρέχοντος.
Χαμηλότερες τιμές
Οι σταθεροί ρυθμοί πωλήσεων της Tesla ενέτειναν τις προσδοκίες για ένα κερδοφόρο δεύτερο τρίμηνο, το οποίο θα σημάνει πως η εταιρεία θα φθάσει να κερδοφορεί επί τέσσερα τρίμηνα αδιαλείπτως, σημειώνοντας ρεκόρ. Η ιστορία της άρχισε να γράφεται το 2003 ως Tesla Motors και, ένα χρόνο μετά, ο Ελον Μασκ εμφανίστηκε, επένδυσε σε αυτήν και ανέλαβε τα ηνία. Μετά την οικονομική κρίση του 2008, άρχισε να ασχολείται όλο και πιο ενεργά και να συμμετέχει στις λεπτομέρειες του τεχνικού σχεδιασμού. Το πρώτο όχημα της εταιρείας ήταν το Tesla Roadster, το οποίο είχε πωλήσεις περίπου 2.500 οχημάτων σε 31 χώρες. Το 2012 ακολούθησε το Tesla Model S, ενώ το 2015 ήταν διαθέσιμο στη αγορά το Tesla Model X. Επιπροσθέτως, η εταιρεία προμηθεύει και ηλεκτρονικά συστήματα αυτοκινήτων σε ανταγωνίστριες όπως οι Daimler, Mercedes και Toyota, ενώ οι εταιρείες αυτές είναι με τη σειρά τους επενδύτριες στην ίδια την Tesla.
Πηγή: kathimerini.gr