Η Kraft Heinz επενδύει ξανά στη Βρετανία
O γνωστός αμερικανικός όμιλος της μαγιονέζας και της κέτσαπ Kraft Heinz ανακοίνωσε ότι πρόκειται να επενδύσει περί τα 199 εκατομμύρια δολάρια (140 εκατομμύρια στερλίνες) σε νέες παραγωγικές διαδικασίες στη βορειοδυτική Αγγλία – και αυτό σημαίνει ότι θα αρχίσει και πάλι η παραγωγή των προϊόντων της εταιρείας στη χώρα, όπως παλαιότερα. Οι εργασίες για να ολοκληρωθούν θα χρειασθούν τέσσερα χρόνια, όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμά του το ειδησεογραφικό πρακτορείο του BBC. Πρόκειται ουσιαστικά για τη μεγαλύτερη επέκταση σε επίπεδα υποδομών εκτός Ηνωμένων Πολιτειών της Kraft Heinz μέσα στα τελευταία είκοσι χρόνια. Συν τοις άλλοις, ο αμερικανικός κολοσσός τόνισε ότι θα είναι και η μεγαλύτερη επένδυσή του στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Το σχέδιο υπόκειται σε έγκριση από τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές, ενώ στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται και χρηματοδότηση εξοπλισμού, τεχνολογίας, καθώς και η δημιουργία έως και 50 θέσεων πλήρους απασχόλησης. Το εργοστάσιο στο οποίο θα γίνουν οι επενδύσεις της Kraft Heinz ονομάζεται Κιτ Γκριν, βρίσκεται στα περίχωρα του Γουίγκαν στη βορειοδυτική Αγγλία, ενώ είναι και το μεγαλύτερο στην Ευρώπη συνολικά με κριτήριο την επεξεργασία τροφίμων. Κάθε χρόνο παράγει 1,3 δισεκατομμύριο κονσέρβες με σούπες, μακαρόνια και μαγειρεμένα φασόλια. Τώρα, με τα νέα δεδομένα θα αρχίσει να παρασκευάζει και σάλτσες, κέτσαπ και μαγιονέζες.
Αξίζει να επισημανθεί ότι τελευταία φορά που παρήχθησαν σάλτσες της Kraft Heinz στη Βρετανία ήταν το 1999. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο υπουργός Επενδύσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, Τζέρι Γκρίμστοουν, «η επένδυση της Kraft Heinz συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης στη βρετανική οικονομία εκ μέρους μιας μεγάλης αμερικανικής επιχείρησης και μια τόνωση που μεταφράζεται σε θέσεις εργασίας και ανάπτυξη για την τοπική οικονομία». Τον Απρίλιο είχε παρατηρηθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες έλλειψη σε φακελάκια κέτσαπ λόγω της πανδημίας, η οποία προκάλεσε μεγάλη ζήτηση για τη συγκεκριμένη συσκευασία αντί για τα παραδοσιακά μπουκάλια της. Οι δε τιμές για την ατομική συσκευασία της κέτσαπ Heinz από τον Ιανουάριο πέρυσι και μέχρι τον Απρίλιο είχαν σημειώσει αύξηση της τάξεως του 13%, όπως παρατηρεί η εφημερίδα The Wall Street Journal.
Η ζήτηση είχε να κάνει με το ότι η παράδοση φαγητού κατ’ οίκον έλαβε τεράστιες διαστάσεις λόγω πανδημίας και οι άνθρωποι, αφού δεν μπορούσαν να φάνε σε εστιατόρια, έπαιρναν από εκεί φαγητό μαζί με πολλά φακελάκια κέτσαπ. Η κέτσαπ Heinz έχει και τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η εν λόγω ατομική συσκευασία συνήθως δίνεται συνοδευτικά στις παραγγελίες για φαγητό στο χέρι ή σε πακέτο και έχει σχεδόν εξοβελίσει τα μπουκάλια από τα εστιατόρια και τις πιτσαρίες. Εξ ου και ο αμερικανικός όμιλος ενίσχυσε την παραγωγή, προσθέτοντας πολλές γραμμές παραγωγής στα εργοστάσιά του. Συν τοις άλλοις, έχει αναπτύξει μια νέα συσκευασία για χρήση εντός των εστιατορίων, η οποία είναι ανέπαφη, όπως αναφέρει το BBC.
Πηγή: kathimerini.gr