Εργαλείο σύγκρισης τιμών για την Black Friday από Προστασία Καταναλωτή
Τη δυνατότητα να διαπιστώσουν εάν οι εκπτώσεις που προσφέρουν τα καταστήματα σε εκατοντάδες προϊόντα τεχνολογίας, στο πλαίσιο της Black Friday, είναι πραγματικές ή εικονικές έχουν φέτος οι καταναλωτές.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή αποφάσισε να διεξαγάγει έρευνα τιμών σε δείγμα προϊόντων τεχνολογίας. Οι τιμές ελήφθησαν μέσω επιτόπιας έρευνας σε καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών της Αθήνας αλλά και μέσω αποστολής στοιχείων τιμών από τις ίδιες τις εταιρείες εμπορίας. Οι εν λόγω τιμές είναι αυτές που ίσχυαν την Παρασκευή 16/11/2018 και αφορούν περίπου 870 είδη κινητών τηλεφώνων, τηλεοράσεων smart, tablet και φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Οι καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να «κατεβάσει» σε επεξεργάσιμη μορφή τις εν λόγω τιμές από την ιστοσελίδα http://www.mindev.gov.gr/category/times-proionton-teleutaia-arxeia/.
Την ίδια ώρα πάντως συνεχίζεται με αυξανόμενη ένταση ο «πόλεμος» προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday ή μάλλον της Black Week, όπως εξελίχθηκε η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια στην Ελλάδα. Οι αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών (Public, «Πλαίσιο», «Κωτσόβολος» αλλά και Media Markt), που πρωτοστατούν φέτος, συνεχίζουν να ανανεώνουν σε καθημερινή βάση τα προϊόντα που διαθέτουν με έκπτωση, ενώ οι περισσότερες σκοπεύουν να συνεχίσουν τις εκπτώσεις μέχρι και την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων.
Παράλληλα, προστίθενται καθημερινά και άλλες επιχειρήσεις του εν λόγω κλάδου και όχι μόνο. Χθες ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στην Black Friday η αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών Electronet, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει τις προσφορές και η Expert.
Στον κατάλογο των σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στην Black Friday προστέθηκαν, μετά το Lidl και το My Market, ακόμη δύο εταιρείες του κλάδου. Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» από χθες έως και τις 25 Νοεμβρίου θα προσφέρει με έκπτωση από 40% έως 60% συγκεκριμένα προϊόντα για αγορές που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Σε ανάλογες προωθητικές ενέργειες συμμετέχει και το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh.gr
Από σήμερα μέχρι και το Σάββατο ξεκινούν σειρά προσφορών και εκπτώσεων γνωστές αλυσίδες ειδών ένδυσης και υπόδησης, ενώ συνεχίζουν τις εκπτώσεις και μάλιστα και σε όλα τα προϊόντα τους γνωστές επιχειρήσεις του κλάδου επίπλων, όπως για παράδειγμα η SATO.
Στον χορό των προσφορών μπήκαν και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, καθώς και πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης, προσφέροντας δωροεπιταγές για σούπερ μάρκετ και εκπτώσεις σε πακέτα σύνδεσης ηλεκτρικής ενέργειας.
Πηγή: kathimerini.gr